Blog
11 Nisan 2021
Blog
Facebook, Türkiye’de ve dünyada en çok kullanılan sosyal medya platformlarındandır. Özelliklerini düzenli olarak geliştirir ve değiştirir. Kullanıcılar için bir güç olan Facebook, dijital ticaret yönünü son dönemde daha da geliştirerek markalar için de değerli bir güç haline gelmiştir.
Markalar reklam ve iletişim stratejileri kullanmak amacıyla Facebook’tan yararlanır. Güncel olarak 2.6 milyar insanın üye olduğu bir ortamda bir markanın olması avantajlı bir durumdur. Marka, aktif kullanıcılarla dolu olan bir platformda demektir.
Facebook markalar için reklam, iletişim, pazarlama mecrasıdır. Reklam çeşitliliği sayesinde firmalar hem mevcut takipçilerine hem de takipçisi olmayan hedef kitlelerine erişmesine ve iletişime geçmesine olanak sağlar. Böylelikle ürün ve hizmet tanıtma şansı yakalayabilirler. Marka imajı güçlendirmek ve değerini artırmak da oluşacak artılardan biridir.
Yaş, cinsiyet, lokasyon, ilgi alanları, alışveriş alışkanlığı ve sıklığı vs. gibi konularda hedefleme yapıldığı için müşteriyi iyi tanımak gerekir. Hedef kitle ne kadar iyi tanımlanırsa, markadan satın alan bir kitle edinilir.
Markalar için Facebook önemli bir yer olmaya devam edeceği gibi, kurumsal marka imajı ve marka biliniriliği için de profesyonel olarak içerik paylaşımı yapılmalı ve reklamlar yönetilmelidir.
Suadiye Mahallesi Bağdat Caddesi
Ark 399 B Blok Kat:1 Kapı No:399 PK: 34740
Kadıköy/İSTANBUL
Copyright © – 2024 Sosyobrand