Blog

Emlak Sektöründe Instagram Stratejisi Nasıl Olmalıdır? Başarılı Olmak İçin 5 Kritik Nokta Nedir?

Blog

Emlak Sektöründe Instagram Stratejisi Nasıl Olmalıdır? Başarılı Olmak İçin 5 Kritik Nokta Nedir?

  • Bu hesabınız kişisel değil İşletme hesabı olmalı.

  • Paylaşımlarda mutlaka lokasyon eklenmeli bu da uzmanlık bölgenizin adı olmalı.

  • Herhangi bir paylaşımınızda mutlaka uzmanlık bölgenizi etiketleyin.

 
 
  • Sürekli İlanlarınızı paylaşmayın.

  • Ofisinizden/işinizden keyifli anları paylaşabilirsiniz.

  • Portföyünüzdeki gayrimenkul görsel olarak etkileyici ise paylaşın.

  • Portföyünüzdeki mülkün güzelliklerini gösteren paylaşımları tercih edin. (manzarası, bahçesi, balkonu, yapının bazı detayları gibi)

  • Uzmanlık bölgenizi, uzmanlık konunuzu yansıtan #hashtag’ler kullanın.

  • Paylaşımlarınıza konum ekleyerek uzmanlık bölgenizde ön plana çıkın.

Organik olarak büyüyen bir sosyal marka olmak için en önemli kural; istikrarlı bir şekilde varlık göstermektir.

 

Kendinize bir sosyal medya takvimi hazırlayın ve paylaşımlarınızı planlayarak düzen kazanın.