Blog

Emlak Sektöründe Facebook Stratejisi Nasıl Olmalıdır? Nelere dikkat etmeliyiz?

Blog

Emlak Sektöründe Facebook Stratejisi Nasıl Olmalıdır? Nelere dikkat etmeliyiz?

  • Sizi bir şey yaparken gördüğümde hayat tarzınızı gördüğüm şekilde algılarım…

    PROFİLİNİZ

    Kim olduğunuzu anlatmalı…
    Ne yaptığınızı anlatmalı…
    Etkileyici olmalı..

İLK İZLENİM NEDEN ÖNEMLİ?

Çünkü; her şeyin 2. bir şansı vardır, sadece ilk izlenimin olamayabilir.

İletileriniz Kısa Olmalı…

  • Gayrimenkul ofisi olarak kullanıcıları satın almaya ikna etmeniz gerekiyor. Bunu yaparken de uzun uzun cümlelerle kullanıcıyı yormamalısınız; çünkü bir çok kullanıcı kısa yazılara daha çok dikkat ediyor.

  • Her şeyi mümkün olduğunca hızlı okuyup, üzerinden geçmeye çalışan bir kullanıcı kitlesine hitap ederken, paylaşımlarınızın kısa olması ürününüzü satmanızda sizin yararınıza olacak.

  • 40 karakter ve altındaki paylaşımlar en çok beğeni ve yorumu alırken, 40-80 karakterlik paylaşımlar da yüksek oranda beğeni ve yorum alabiliyor.

Takipçilerinize Anında Dönüş Yapın…

  • Kullanıcılarınıza anında dönüş yapmak, onları ciddiye aldığınızı gösterir. Bu da kullanıcıyı sayfanıza daha çok bağlar ve sosyal medya da bu konuda paylaşımlarda bulunmasını sağlar.

  • Kullanıcıya maksimum iki saati geçmeyecek şekilde teknik destek sağlamak ya da geri dönüp cevap vermek, Facebook sayfanıza bir artı olarak geri dönecektir.

  • Kullanıcı şikayette dahi bulunsa, ona cevap verilmesi ve sorununun çözülmesine yardımcı olmak, kullanıcı üzerinde olumlu bir etki bırakır.

  • Kullanıcıya cevap verirken ciddi bir yanıt vermek çok önemli. Sırf cevap vermek için kullanıcıya cevap verilmemeli.

  • Kullanıcıyla tartışmaya girmek ya da yorumları silmek, Facebook sayfanız üzerinde kötü bir imaj bırakabilir.

Portföylerimi Facebook’da Nasıl Paylaşmalıyım?

Doğru Portföy Çekimini Nasıl Yapmalıyım?

  • Profesyonel Fotoğraf Makinesi

  • Drone Çekimi

  • 360 Sanal Tur

Facebook’da Nasıl Paylaşacağım?

  • Video İçerik

  • Fotoğraf Kolajları

  • Portföy Hikayeleri

  • Reklam Kullanımı

Organik olarak büyüyen bir sosyal marka olmak için en önemli kural; istikrarlı bir şekilde varlık göstermektir.

Kendinize bir sosyal medya takvimi hazırlayın ve paylaşımlarınızı planlayarak düzen kazanın.