Her sektörüne kendine ait dinamikleri vardır. Bir sektörde çok izlenen reels, sizin markanızda tutmayabilir. Eğer markanız bir ürün ya da hizmet satıyorsa, reels çekerken dikkat etmeniz gereken 5 önemli sırrı şimdi açıklıyoruz:
1- İlk 3 saniye reels’larınızı izletir. Dolayısıyla ilk 3 saniyede verdiğiniz mesaj, dinamiklik çok önemli.
2- Popüler müzik kullanın!
3- Video’nun süresini çok ayarlayın. Ne çok uzun, ne de çok kısa videolar kişilerin dikkatini gerektiği oranda çekebiliyor.
4- CTA’sız olmaz! Video’da vereceğiniz mesaj, markanızda sattığınız ürün ve hizmetinize paralel olarak satışlarınızı artırmak için hedef kitleyi harekete geçirici olmalıdır.
5- Kapak resmi(thumbnail) önemli! Bireysel veya kurumsal kurumsal instagram hesabınızın profil sayfası düzenli ve şık görünmelidir. Dolayısıyla çektiğiniz reels videolarında 1920×1080 px boyutunda kapak görseli koymanız çok önemlidir.